lördag 26 november 2011

Halloween

Halloween har aldrig varit en högtid vi uppmärksammat särskilt mycket i min familj. Däremot brukar ofta denna tid på året bestå av någon middag hemma med nära och kära och barnen brukar då passa på att knacka dörr för bus eller godis. I år var vi i alla fall bjudna på RIKTIG halloween fest hos min kära syster. Vår kusin ifrån Stockholm med familj var på besök och festen blev mycket lyckad. Festen hade uklädningskrav och alla var riktigt "fina". Vi åt middag tillsammans och gick även ett litet fackeltåg runt färjestadtjärn för att sedan avsluta med spökhistorier på vinden till min systers gamla uthus. Innan dess hade även min systers barn ordnat en läskig spökvandring i källaren... 

Min lilla fånge

Dynamit-Harry

Wilma har fått horn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar