lördag 12 januari 2013

God fortsättning

Gott nytt år!! Vardagen och arbetet är igång igen efter en lång, skön och välbehövlig semester. Känner mig riktigt utvilad och mår bra i mitt liv. Dagarna efter jul hoppade jag på något min bror dragit igång som heter 100 dagar. Det handlar om att sätta upp ett hälsosamt mål för sig själv som ska vara en utmaning de närmsta 100 dagarna. Jag anslöt mig en vecka senare än alla andra då ja ville njuta av julens alla godheter innan jag satte igång med mitt personliga mål; att avstå godis & att träna styrka 2 dagar samt löpning 2 dagar per vecka. Det går riktigt bra och jag är stolt över mig själv som än så länge varit mycket disciplinerad med min träning och avstått godis utan större problem. Vi får se vart det bär efter 100 dagar men förhoppningen är att de 100 dagarna ska övergå i 365 dagar...


1 kommentar: