söndag 24 januari 2016

Tillbaka...

Tänkte ta upp mitt bloggande igen. Även om jag inte virkar lika mycket för stunden kan det vara kul att ägna sig åt något jag gillar i alla fall, nämligen att skriva och kombinera med fina bilder. Vi har flyttat och i och med det har all min fritid gått åt till mycket annat än handarbete. Vi har kommit fint i ordning i vårt nya hus och trivs så bra med huset och närheten till stan, vänner och familj. Ser fram emot att dela med mig av förändringar vi gör i huset här så småningom. Den här helgen har vi haft besök av min syster med familj som bor i stockholm. Anledningen var att vår älskade pappa i helgen fyllde 70 år och självklart skulle det firas. Vi har haft en fin och fantastisk helg tillsammans allihop!!! Är så glad och tacksam för att få vara frisk och omges av en underbar familj. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar