söndag 14 februari 2016

En helg i hjärtats tecken

Har haft en fin helg med min familj. Inledde helgfirandet med ett intervallpass på Klarälvsbanan medans mannen lagade fredagsmiddag. Passet var liksom alltid en nära döden upplevelse, men åh så skönt efteråt. Allt elände glömdes snabbt bort då jag kom hem till ett hus fyllt med fredagsmys vilket betydde att maten var klar och brasan tänd. Det är min man det!! Innan jag föll ned i soffan slängde jag ihop en deg till surdegsfrallor som jag sedan jäste i vår matkällare över natten. På lördag morgon kan jag säga att det var ljuvligt att komma upp och avnjuta nybakade surdegsfrallor till frukost! Blir mer sånt framöver. På lördag kväll var vi hemma hos våra bästa vänner på middag och umgicks och myste tillsammans. Det var ett tag sen och det fanns mycket att ta igen en kväll som denna. Idag är det alla hjärtans dag och även om jag tycker det är viktigt att komma ihåg det viktigaste kring denna dag (att stötta de hjärtsjuka) är det för mig också viktigt att se all kärlek som finns runt omkring mig. Hade en fin promenad med min man idag där vi bl a pratade om hur bra vi har det och vilka bra val vi faktiskt gjort i vårt liv ihop. Vi är så glada för våra fantastiska tjejer och det liv vi lever tillsammans. Sov gott!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar