söndag 28 oktober 2012

One direction



Min äldsta dotter är ett stort fan av pojkbandet One Direction! Det mesta i hennes, och på så sätt även familjens, liv handlar om dessa skön-sjungande pojkar. De är i dagarna aktuella för att de snart släpper sin nya skiva men också för att de ska delta i programmet x-factor. Självklart ville jag att Wilma skulle få se sina idoler så jag satt snällt redo vid datorn då biljetterna till tv-showen släpptes. Det tog dock inte många minuter innan biljetterna var slut så någon Stockholmsresa den 2 november blev det aldrig av. Däremot ger wilma inte upp sitt hopp om att få se idolerna. Hon deltar i tävlingar här och där för att få chansen till att vinna biljetter till både x-factor men hon drömmer även om biljetter till deras stora konsert i Madison square garden i New York. Själv skulle jag gärna följa med på en sån resa så självklart ställde jag upp som medhjälpare då Wilma och hennes kompis i helgen skulle göra och fota sitt tävlingsbidrag. De valde att baka cupcakes och uppdraget var att i fotot visa sin kärlek till One Direction och samtidigt ha med något svenskt och x-factors logga i bilden. Nedan ser ni resultatet...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar