söndag 31 mars 2013

Dagarna går...

Mina "100 dagar" börjar närma sig sitt slut, men det innebär inte att mina mål och utmaningar är slut. Jag har under 100 dagar hållit mitt mål att avstå godis och fokusera på träning vilket jag kan känna mig mycket stolt över. Mest glad är jag i alla fall över att jag börjar känna att träningen ger mig resultat. Jag har mer ork, mer energi och har aldrig hållit mig så frisk som jag varit det senaste halvåret. En upptäckt jag gjort är att det verkligen är skillnad på träning och träning. Har den senaste perioden gjort det mesta av styrketräningen hemmavid och insåg snabbt att funktionell träning med min egen kroppstyngd som motstånd är sååå mycket jobbigare än att sitta i gymmets maskiner. Nu väntar i alla fall nya mål då jag nu byter gym och hoppas på ny inspiration till att fortsätta leva sunt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar