söndag 10 mars 2013

Giraffer

Efter en förfrågan från En kollega till mig om att virka något till två små pojkar som ska döpas har jag nu tillverkat två söta giraffer. Mönstret finns att köpa på www.madebyyou.se
För att få mina figurer att se lite "proffsigare" ut har jag låtit beställa små tygband med mitt virk-alias på. De passade mycket fint på de söta girafferna!
Helgen har varit riktigt skön och vi har verkligen umgåtts. I lördags satt vi vid frukostbordet och Wilma tittade drömmande ut genom fönstret där solen sken in. Hon säger sedan "vi säger alltid att vi ska åka skidor någon helg men vi gör det aldrig". Pär och jag gav varandra en snabb blick och beslöt oss samtidigt; vi åker. Sagt och gjort; en timme senare var vi på väg till sunne och hade där en underbar skiddag med mycket sol och perfekt skidåkning.





2 kommentarer:

  1. Tack goa Anna! Jag är såå nöjd med girafferna. /Marica

    SvaraRadera