måndag 1 augusti 2011

Sommar, sommar, sommar...

Årets semester går mot sitt slut och det är dags att så smått återgå till vardagslivet. Sommarälskare som jag är så uppskattar jag ändå att sommaren fortfarande dröjer sig kvar ett tag till. Jag går gärna upp en halvtimme tidigare på vardagsmorgonen bara för att få sitta ute på min altan och njuta av fågelsång och en kopp kaffe innan det bär av till jobbet.


Kaffet avnjuter jag helst i mina nya kaffekoppar inhandlade på underbara Paradisverkstaden  på Öland som vi besökte under en av våra semesterveckor. För de som av en händelse skulle passera kan jag varmt rekommendera ett besök här!



Trädgården runt verkstaden
är pyntad med massor av deras härliga 
keramik!



Fikat som man kan avnjuta i den fina 
trädgården är hembakat 
och serveras självklart på deras 
egna keramikfat.



Ha en fortsatt bra sommar!!

2 kommentarer:

  1. Sååå fin din hemsida är. Den är så passande dej med prickar och "ren". Kul att du skriver om lite av varje också. Dina virkade djur är UNDERBARA
    Kram

    SvaraRadera
  2. Äntligen! vilken fin blogg du har skapat... som christina skrev helt du :D och så fina saker du har gjort. Skall bli så kul att följa den här bloggen... kram

    SvaraRadera