tisdag 28 juni 2016

Shopping

Barnen har sedan länge haft listor med grejor de vill investera i då vi skulle hit. De har så tålmodigt gått med oss och tittat på gamla byggnader och fina ställen och inte en gång tjatat om när det är dags för shopping. Idag var det det! Vi for till Orlando vineyard premium outlets som är en märkes-outlet. Så rolig shopping. Jag köpte mig ett par Ray-bans som jag letat efter på många ställen och inte hittat. Dessutom lyckades jag pruta ned priset på dem! Levis, Ralph lauren, diesel, nike, Tommy Hilfiger var några av märkena vi hittade till riktigt bra priser. Sen for vi vidare till ett vanligt shoppingcentrum för barnen ville köpa smink på Ulta. Det var inte svårt för mig att hitta saker även där. Våra gubbar skötte sig fantastiskt hela dan men i sista sminkaffären hittade vi dem rätt slitna på en bänk utanför. Det rådde vi bot på genom att inta en middag på Applebee's. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar